smak för onani............co

det hela är jättelöjligt.
på gränsen till absurt.
riktigt fånigt.
ja ni fattar.

förra sommaren lade jag av med att snusa (tack vare älvans peppning)
nikotinsuget borta. puts väck.
jättebra.
istället har jag blivit hooked up på onico (nu blev det lite reklam här).
eller onanico som en mig nästående käresta förnöjt bruka kalla det.
och visst,det är ju inte klokt.
stoppa in något under läppen bara för att man ska det.
men kom igen människa säger ni!
tro mig, jag önskar att jag bara kunde sluta så där tvärt även med denna dumhet.
men det är svårt.
det sitter i huvudet.

man är dock inte sämre än att man kan försöka.
och jag ska försöka.

gäller bara att fundera ut den perfekta strategin.
och hitta det perfekta momentet när det ska ske.

mitt under ett em i fotboll med sverige inblandat kanske inte är den bästa av tidpunkter.

Kommentarer
Postat av: Älvan

Joho! Fotbollen kommer att distrahera dig så du inte behöver något under läppen! Och om du MÅSTE så får du ta till knepet med hushållspapper eller granbarr!



Eller.... Du får smisk på rumpan om du inte slutar nu... hotar

2008-06-05 @ 21:48:05
Postat av: Älvan

Förresten...



Om du säger att du ska "försöka" så har du redan bäddat för nederlag. Du måste säga dig själv att du KAN och se målbilden framför dig.



Dessutom finns det inga perfekta tidpunkter att räkna ut eller bestämma sig för. Det är här och nu som gäller, precis som förra sommaren. Så därför slutar du nu, genast!



Men kom igen! En vuxen karl med hönsfoder i truten??

2008-06-05 @ 21:54:17
Postat av: lejonet

aj...aj...oj...smisket gör ont! :-)

2008-06-06 @ 23:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0